2012. május 10., csütörtök

Új időpont

Hétfőn reggel felhívtam az Állatorvos-Tudományi Egyetem betegirányító központját és kértem új időpontot Grafit számára a kontroll vizsgálatra.
Jövő hét szerdán 9:15-re kell mennünk. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen mértékű javulást lát majd a doktor úr, már ami a szemszárazságot és az ezáltal fellépett szemgyulladást illeti.
A három kezelésre használt szer közül az egyik (Ciloxan) tegnap délelőtt elfogyott. Ezt csak eddig kellett használnom, innentől pedig marad a műkönny (Tears Natural II.) és a Protopic krém, ugyanolyan beosztással, mint eredetileg, tehát a műkönny napi 10 alkalommal, a krém napi két alkalommal.
Az, hogy kevesebb szert kell alkalmazni, Grafitnak és nekem is könnyebbséget jelent, hiszen így négy alkalommal kevesebbszer kell őt abajgatnom :-)
Az idő múlik, a tavasz megnyitotta a lehetőségeket a nagyobb kirándulásokhoz. Grafit főleg kora reggel és késő este a legaktívabb a hőmérséklet már az ő korában láthatóan számít. Ha a napközbeni szokásos két sétára viszem ki, hamar belassul és lihegősre vált a meleg miatt. A stratégia tehát két hosszú séta reggel és esete, valamint két rövid séta nap közben.
Ha mennem kell valamerre, szeretem őt magammal vinni és a közeli helyekre kedvem lett volna már korábban is biciklivel eljutni. Sokáig morgolódtam magamban, hogy bezzeg nem találok biciklire szerelhető biztonságos kutyaszállító dobozt és már-már beletörődtem, hogy a biciklizésről le kell mondanom. Utolsó reményként megkérdeztem az édesapámat, nem tudna-e nekem kreálni valami szerkezetet, amivel könnyen tudnám biciklin is szállítani Grafitot.
A CUCC 1 óra alatt készen lett és profin ellátja a funkcióját :-) Szereltem bele egy hámot, hogy még véletlenül se tudjon kiugrani a drága eb.
Most már vígan bicajozunk a környéken, sőt, biciklire pattanhat az egész család.
Amire figyelek, hogy a biciklizés előtt és utána is cseppentek műkönnyet a kutya szemébe, hogy kellően nedves legyen, ne szárítsa az ellenszél. :-)
Grafit nem nyugtalan az utazó kosárban, szépen ül rezzenéstelen arccal. Nem parázik, nem remeg a félelemtől, mint azt általában az ebek teszik pl. állatorvosi rendelőkben, így azt gondolom nincs akadálya a közös bringázásoknak :-)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése