2012. július 2., hétfő

Túl a sövényen, azaz levizsgáztunk :-)


Hát, ezen is túl vagyunk, Grafit és én. Múlt hét hétfőn gyakorlati, pénteken elméleti vizsgáztunk Kutyakozmetikából. Még szerencse, hogy esős, hűvös idő volt hétfőn, mert Grafit elég nehezen viselte a kozmetikázást, folyton le akart ülni, elég nehéz volt így dolgozni rajta, mi lett volna ha éppen rekkenő hőség van?
Azt érzékeltem már az utóbbi időben, hogy egyre fáradékonyabb és nehezebben viseli a szépítkezést mint egy évvel korábban, mikor hozzám került. :-( 

Azért hálás vagyok érte, hogy kitartott és szép kora ellenére (15 év) végigcsinálta velem a gyakorlatot.
Pénteken az elméleti vizsga nagyon hosszúra seikeredett. Úgy számítottuk, 14-15 óra felé már bizonyítvány osztás lesz, de sajnos nem úgy alakult.
Én ugyan az elsők között mentem be a vizsgaterembe Vácon reggel 8 órakor, mégis mire az egész csoport levizsgázott, délután 17 óra lett. A négy tantárgy (Kutyakozmetika elmélet, Kinológia és egészségtan, Munkavédelem, Vállalkozás elmélet) 20-20 tételére kellett készülni, tehát összesen 80 tétel közül kellett húzni a vizsgán. 
A vizsgabizottság nagyon kedves, szimpatikus szakemberekből állt, akik nem harapták le a fejünket, ennek ellenére a megszerzett tudást komolyan számon kérték.
Én úgy gondolom nagyon jó tételeket húztam, melyekből könnyen lefeleltem, a bizonyítványom jeles lett. Nagyon örülök ennek az eredménynek :-) Kezdésnek nem rossz, de tudom hogy az igazi tudás a hosszú évek tapasztalataira épülhet csak.


Megköszönöm Marosvölgyiné Rákócza Brigittának az időt, amit rám szánt, a szakmai tudást, amit átadott, a sok jó tanácsot és lelki támogatást. Örülök, hogy nála tanulhattam. :-)
Köszönöm még az elméleti oktatást Bíró Ferencné Kozák Judit állattenyésztő mérnök tanárnak, aki Munkavédelemből, Kinológiából és Állategészségügyből valamint Vállalkozáselméletből segítette felkészülésemet.

Szeretnék a szakmában dolgozni, melyre oktatóm kutyakozmetikai szalonjában kaptam lehetőséget. Várok minden kedves szépülni vágyó kutyust! :-)
Weboldalam:  Healthydog

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése