2011. március 23., szerda

Összeszoktunk

Grafittal szépen összeszoktunk. Szeret sétálni, pórázon biztonságosan, bátran közlekedik, póráz nélkül bizonytalanabb, nem megy messzire. Ellenőriz, vissza, visszatér megvagyok-e.
Az férfiakkal baratságtalan, megmorogja és megugatja őkett itthon a lakásban és kint az utcán is, de soha nem agresszív, csak olyan morgós vénember, aki a bajsza alatt mormol. A Noénál azt mondták, férfi gazdája volt, ő adta le a menhelyen...
Hozzám rendkívül ragaszkodik, mindenhová követ. Reggel, mikor találkozunk, majd szét rázza magát :-)
Fiam és a kutya is beállította 6 órára a belső ébresztőjét. Már a csörgőórára sincs szükségünk. Mindenki felöltözik (Marci, én, Grafit), és indulhat a reggeli első séta.
Grafit kötelezően elkísér engem mindenhová. Jön velünk az oviba, az iskolába, és megvár szépen az autóban, ha vásárolok, vagy postát intézek, csomagot adok le. Türelmes, hűséges jószág.
Azon kívül, hogy szinte semmit nem lát, süket is mint a nagyágyú :-)) . Cuppognom, tapsolnom és fütyülnöm kell, hogy jól betájolja merre is kell jönnie, ha nem vagyok közvetlen mellette.
Nagyon, nagyon kedves kis állat, igazán szeretetre méltó. Igazi snaci jellem. Örülök, hogy velünk van!
Nagyon szereti a hasát. Napjában többször szeretne enni. Eddig 3x kapott, hogy felszedjen egy kis izmot és tartalékot. Nemrég próbáltam csökkenteni az adagját, de térül fordul és kaparja a szekrény ajtót, ahol a táp van. A súlya már rendben van, a háta és bordái szépen megteltek izommal, annak ellenére hogy sokat pihenget. Igaz ugyan, hogy rendkívül mozgékony is tud lenni, ha úgy adódik.
Mindjárt indulunk az esti sétára... már várja :-)

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

  1. Örömmel olvasok Grafitról, megszerettem innen messziről is:) Komolyan süket?? És mégis követ mindenhová? Akkor milyen érzékét használja:)?
    Érdekes, h a férfiakkal barátságtalan - biztos mély nyomokat hagyott benne valami, amit nálatok reméljük mihamarabb elfelejt... ha el lehet egyáltalán... Aranyos képeket készítettél róla, látszik, h szereti nálatok az életét:)

    VálaszTörlés
  2. :-) Hát igen, szerintem Grafitot messziről is meg lehet szeretni... Így történt velem is, mikor megláttam a Noé honlapján!
    Hogy milyen érzékét használja mikor követ? Nem igazán tudom még. Ha alszik és úgy hagyom ott, akkor észre sem viszi és szundikál tovább.
    Ha csak pihenget mellettem, akkor szerintem magát a mozgásomat érzékeli (légmozgás, szag távolodása, parketta remegése... vagy nem is tudom mi). Van, hogy felállok az asztaltól, bemegyek a gardróbba, de ő azt hiszi hogy a konyhába indultam és arrafelé veszi az irányt.
    Talán ha 1 méternyire láthat, és persze azt is totál homályként. Legbiztosabb a szaglás, így sokszor végigszimatol mindenkit, mire megtalál engem :-)

    VálaszTörlés
  3. Mi tegnap vittük el Fánit BAER vizsgálatra, ahol megbizonyosodhattunk sejtésünkről, hogy teljesen süket a kutyánk.
    Ettől még élhet teljes életet és mint ahogy mondták az orvosok is, a vakság sem akadály, mert egy kutyának az orra a lényeg!
    :)

    VálaszTörlés
  4. Hol csinálják ezt a vizsgálatot és mennyiért?

    VálaszTörlés